Ratacind prin munti

8 comentarii la “Ratacind prin munti

  1. Toate imaginile sunt absolut minunate , dar… „Imbratisare” e senzationala , e sugestiva…e vie… par a fi doua fiinte disperate dar in acelasi timp tandre si unite pe veci, cu privirea spre cer, spre soare …

  2. Cutreieram dealurile, singura, cautand… ceva, acel ceva de care-mi avea nevoie sufletul.
    M-am oprit in fata celor doi arbori „indragostiti” si i-am cuprins, m-au imbratisat la randul lor,… eliberandu-ma.
    Am continuat cautarea pana am dat de urma pasilor tai. Am oftat usurata… NU MAI ERAM SINGURA!!!
    M-am intors zambind spre casa, fredonand „Aranjuez Mon Amour”… MULTUMESC!

Lasă un răspuns

