Ocolas de sapte stele ….

14 comentarii la “Ocolas de sapte stele ….

    • Trebuie sa le vezi pe viu … si tu iubesti culoarea albastra. Am mai postat o poza cu gentiene de pe Toaca (Ceahlau) anul trecut in iunie. Si atunci ti-au placut. Le poti revedea pe blog.

      • Le-am vazut si revazut! Si pastrez alte flori albastre primite in dar -via e-mail- cred ca se numesc crucea voinicului.

  1. Da, e precum spui, Samsara; trebuie să le trăieşti albastrul…să fii acolo. Tu aduci acel „acolo”, aici; pentru asta îţi mulţumesc…Mă faci să îmi fie dor de lucruri neîntâmplate…o corolă, o stâncă, un cer. Bucăţi de suflet în gând.

  2. Am regăsit aici, pe blogul tău, la o primă vedere… Ceahlăul şi frumuseţea pozelor tale!
    Felicitări! La cât mai frumoase blândeţi albastre, şapte…luate câte şapte!

Lasă un răspuns

