Mare de flori


20 comentarii la “Mare de flori

  1. cand eram copil… faceam coronite din astfel de flori… le ziceam… albastrele…
    si stii ce?? astazi am admirat asa ceva pe langa o strada… erau minunate… dar ale tale sunt si mai si..

  2. Samsara,
    Bună seara !
    Superbe imagini !
    De unde se vedea că-ti place NATURA cu frumusetile ei si nu in ultimul rând, iti plac drumetiile !
    Sper să ne mai citim !
    Cu respect, Alioșa.

  3. E voie?
    Desi nu-mi vine sa mai plec din mijlocul naturii atit de frumos prezentata aici,trebuie.
    Dar nu puteam sa plec fara un :Multumesc! si un Buna ziua!
    Si daca nu-i bai,mai trec sa-mi descretesc fruntea.
    Mult bine,
    Alexandru.

  4. Fărâme de cer albastru întâmplate în iarbă; iubesc aceste flori şi toate amintirile pe care le am despre ele, acelea ale copilăriei când îmi păreau atât de ireale acolo, pe un câmp pe care le aflasem, ca într-o comuniune a acestui ireal cu realul…de atunci dragostea mea pentru ele nu a contenit…pentru ele şi pentru floarea soarelui. O corolă; o poveste în petale.

  5. Uau !!! Multumesc foarte mult ! Gershwin ! Rapsodia albastra … nici ca se putea ceva mai minunat . Imi place… o ascult din cand in cand … e un jazz simfonic in stil american. Gershwin … printre putinii compozitori americani; Inca odata multumsc !

Lasă un răspuns

