Rapsodia muntilor

12 comentarii la “Rapsodia muntilor

  1. E măreţie; te simţi atât de neînsemnat. Aş simţi, aflată acolo, că îmi eliberez toate gândurile; că mi le ia norii şi mi le poartă, mi le duce departe. Trăieşti totul cu o solemnitate, aşa îmi pare. Aşa e cumva, Samsara?

  2. Pingback: Cateva cuvinte pot insemna mai mult decat par(3) « O viata mai buna!

  3. „Alteori esti una cu ei”…a vorbit omul de munte din tine. traiesti si simti tot ce te inconjoara, totul intr-o armonie a regasirii interioare, acea liniste de multi cautata. Poza este facuta recent, adica acum vara, culoarea blanii caprei o indica. Frumos Ceahlaul, admirabil il reprezinti.

Lasă un răspuns

