Bucuria reintalnirii

17 comentarii la “Bucuria reintalnirii

  1. Daţi-mi un trup, voi munţilor,
    mărilor,
    daţi-mi alt trup să-mi descarc nebunia
    în plin!
    Pământule larg, fii trunchiul meu,
    fii pieptul acestei năprasnice inimi,
    prefă-te-n lăcaşul furtunilor cari mă strivesc,
    fii amfora eului meu îndărătnic! […]
    Când aş iubi,
    mi-aş întinde spre cer toate mările
    ca nişte vânjoase, sălbatice braţe fierbinţi,
    spre cer,
    să-l cuprind,
    mijlocul să-i frâng,
    să-i sărut sclipitoarele stele. (L. Blaga)

      • „Stiam” pentru ca asta imi doresc si eu, cam asa reactionez si eu, atunci cand sunt cu natura mama… doar ca nu am fost „imortalizata”… pana acu’, iar L. Blaga ne intelege, … si io/ noi pe el!!!

  2. Deschide-te naturii ca mugurul luminii Si sparge inchisoarea ingustului tau trup! Simtirile sa-ti fie albinele gradinii, Brazdand in zbor vazduhul cu aurite linii, Ca soarele sa-l stranga in mierea unui stup. Ion Pillat-Porunca

  3. Cu multa bucurie:”Porunca”a fost(tainic,pana azi) motto-ul vietii mele! Imaginile,atat de sensibil surprinse,m-au facut sa „zumzai”la batranete!Multumesc si eu, insuficient de muuuuuuuuuuuuuuuult!

  4. P.S. Oare imaginea nu e cumva inversata? Soarele pare a se ridica dinspre …Vest! Revin mereu si privesc cu nesat…Sa ai parte de lumina favorabila si nu numai pt. poze!

  5. Superb! Ingemanarea muzica-imagine deosebit de inspirata;montaj „meserias”.S.Barber-mare compozitor,prea putin cantat la noi(poate problema platii drepturilor de autor).Multumesc din suflet! Touche…

Lasă un răspuns

