Ma oglindesc in lac si… merg la somn…

22 comentarii la “Ma oglindesc in lac si… merg la somn…

  1. @ Samsara,
    Buna seara !
    Frumoasa imagine, reusita fotografie !( Toamna pe lac – apus de luna ) .
    Cand am citit : ma oglindesc in lac si merg la somn mi-am si imaginat cortul intins chiar pe malul lacului luminat de LUNA ce statea s-apuna , cu-n ciobanesc romanesc la usa si-un petromax aprins pe jumatate atarnand de inelul de pe stalpul principal de sustinere.
    Te superi daca ti-am SALVAT in arhiva personala aceasta frumoasa imagine in care apare nickname-ul tau ? Am deschis un folder in care salvez cele mai frumoase , interesante si reusite imagini din natura postate de bloggerii din blogroll-ul meu .Daca te superi ii dau pe loc un delete.
    O noapte cu luna caci la mine-i cer innorat si sta sa ploua !
    Cu respect,
    Aliosa.

  2. Inca o fotografie de exceptie, iti vine sa stai si sa privesti asa intr-una 🙂 Ruginiul acela mai din spate da un ton aparte imaginii. Inspirate titluri mai alegi 🙂 Auzi, Samsara, dar barci sunt pe acest lac? Adica am mai vazut eu ceva intr-un post tot de-al tau…ai voie sa mergi cu vreo ambarcatiune sau te taxeaza cineva?

  3. @ Samsara,
    Credeam că eu am cel mai scurt BLOGROLL ……. când colo……tu, mă-ntreci !
    N-ai spus-o chiar tu că îți place că sunt sincer și direct ?
    Așa este și ,mă bucur că te bucuri !
    Cu tot respectul,
    Alioșa.

Lasă un răspuns

