Cand ai de partea ta eternitatea clipei si nu timpul…

Ceahlau –  solstitiul  de iarna 2011

28 comentarii la “Cand ai de partea ta eternitatea clipei si nu timpul…

  1. Mă întreb ce arhitect strălucit, ce pictor măiestru ar putea rivaliza perfecţiunea naturii. Ai surprins peisaje magnifice care pur şi simplu îţi iau răsuflarea de atâta frumuseţe! Ce ţară frumoasă avem !
    Şi pentru că acum intru pe acest blog întâia oară în anul ce tocmai a sosit se cuvine să-ţi transmit gândurile şi urările mele de mai bine . La mulţi ani !

  2. Multumesc,ar fi frumos daca n-ar fi tot mai uscate („florile”)
    Superbe efectele de lumina in momentele extreme ale zilei,rasplata plecarii la drum cu „noaptea’n cap”,ori a asumarii curajoase a riscului intoarcerii pe intuneric…

  3. Zi de solstitiu …

    Omul se înnoiește în lumina lemnului de culoarea untului

    ce începe să ardă molcom

    și-n cântecul de iederă.

    Pământul se trezește din nemișcare:

    „Suntem binecuvântați, avem un soare nou!”

  4. Magnific !

    „Te mai zării odată, te revăzui, gigante,
    O, dragul meu Ceahlău!
    Ş-a tale suvenire în inima-mi săpate,
    Îmi zic că-s june eu.

    Subt ale tale poale sunt şi voi fi tot june,
    Căci tu nu-mbătrâneşti,
    De mii de ani atâta te-nalţi ca o minune,
    Subt boltele cereşti.”

  5. Piatra Sura – raiul viperelor… vara , Gardul Stanilelor Mici – se pot vedea capre negre aproape in orice anotimp, Ocolasul Mare – pare o pista de aterizare pentru extraterestri, Panaghia si Toaca – repere de lumina ….

    Minunate imagini !

    La multi ani domnului „Criscar”

  6. da… si mie imi place iarna… dar… soarele ala… este de-a dreptul minunat… fara el… ar ingheta chiar si iarna… si cuvintele mele… si privirea… si tot…
    superbe poze… din toata inima… felcitari…

  7. Uite ca mai e si iarna adevarata in unele locuri din tara. Eu inca nu am pus piciorul pe zapada anul asta. Nici nu-i prea duc dorul ca mi-i urata…:)

Lasă un răspuns

