Zbor spre lumina

36 comentarii la “Zbor spre lumina

  1. Geana aceea de albastru,spre care se indreapta V-ul inaripat,ar putea intruchipa speranta ca lumea, care astazi l-a primit pe baietelul lui Adrian,va deveni mai senina,mai curata (si in sens figurat),mai buna…

  2. Bun moment al… zilelor, pe care le traim, si bun exemplu al pasarilor, acela de-a ne inalta/”indrepta” gandul, fapta,… inima spre… Lumina!

  3. Adormiri aurii-roşiatice ale luminii asfinţinde ducându-se înspre întunecime, dar fiind încă îngânarea zilei cu noaptea; lasă semne pe suflet, nu? când ţi-l dai trăitului privitului.

  4. O întrebare, Samsara; foloseşti superangularul sau teleobiectivul?pentru că ştiu de la nepoata mea care deja a devenit mai mult decât iscusită în arta fotografierii, doar că acum are alte drumuri, că primul captează o mai mare varietate de culori. Când va avea timp, peste o vreme, îi voi spune să îţi privească surprinderile.

  5. Am obiectivul original din dotarea aparatului. Nu e sofisticat dar deocamdata e ceea ce imi trebuie. E usor de manevrat pe munte.
    Eu nu fac poze tehnice, inca nu am avut timp sa studiez arta fotografica, fac poze din instinct. Pentru mine importanta e clipa…

  6. Trăirea clipei, da, însă voiam să ştiu de ce ochiul meu a fost înşelat, văzând crepusculul amurgului, când în fapt era vorba de cel al răsăritului, eu în asfinţit am o anume stare de spirit, la naşterea unei zile o alta. Oricum, ceea ce contează aceasta este, cum i te dai acelei întâmplări.

  7. Sam, sarutul din Pe aripile vantului e mic copil pe langa rasaritul tau… Singurul lucru pe care nu reusesc sa il inteleg este: ce, Doamne iarta-ma, cauta televizorul ala in balta?! 🙂

  8. Aham… paaaai s-o caute la polul opus ca o gaseste… cine e interesat de victorie. 🙂 Oricum… imi era dor de tine, Sam. Parca ar fi trecut o vesnicie peste noi… Imi e dor sa cantam ceva impreuna… 🙂

  9. @ Samsara,
    Bună ziua !
    Frumoasă fotografie !
    Te-ai gândit vreodată să -ți prezinți aceste frumoase FOTOGRAFII într-o EXPOZIȚIE ?
    O săptămână minunată și fotografii cât mai frumoase !
    Cu respect,
    Alioșa.

  10. Pingback: Tentalent în zbor lent (cu o duzină de cuvinte) « VeroVers

Lasă un răspuns

