Incapatanare in deşert

34 comentarii la “Incapatanare in deşert

  1. Hi,hi! Legat de maini si de picioare… abia acum incep sa inteleg expresia simbolului smereniei. Misto pledul de pe sa. 🙂

      • Neah… lectia asta cu supunerea nu prea e de catar… dupa cum se vede. El doar se-nclina, nu se pleaca… dovada ca a ramas in picioare, chiar si… legat. Si macar ca unii spun ca e un simbol al diavolului, eu imi amintesc ca insusi Iisus a venit calare pe un magar. 🙂 Sa fiu sincera, mi-a trebuit mult curaj sa revad Angelique … Inca ma mai cutremura moartea blondului.

  2. Asta cu priponeala asinului mai adastă, până se întoarce călătorul deşertului, legătorul…apoi e cu răzbătutul şi cu ajunsul, şi poate şi cu poticneli, dar nu îmi pare îndărătnic, ci răzbătător…nu că ar avea încotro.

  3. Avea fata un gind,o cumpana,ceva…si repede ati sarit sa-i faceti poze si sa o catalogati….
    Ce daca-i desert?Ea acolo traieste,nu? Cu griji,cu probleme,cu stapini si prieteni.

      • In plus,cred ca e „parcata” acolo.Are picioarele din fata legate.E o ea-stii ce au baietii sub burta,iar aici lipseste…

        Nu stiu din ce cauza,dar iti merge foarte greu blogul.Abia se misca.
        Or fi prea mari pozele?
        Sa ai o saptamina frumoasa!

  4. „S-a suparat magarul pe oglinda
    si, socotind ca n-o sa-i mai cuprinda urechile,
    a spart-o-n zece.
    Dar, cand si-a privit isprava sub copita,
    oglinda – rasturnata si ciobita –
    il arata de zece ori magar…”

    Il cunosc de cand eram copila. Cred ca inca nu i-a trecut supararea, de-asta nu se urneste din loc, ci sta si-si rumega singur necazul… 😉

  5. Îngăduie-mi să îi spun aici la tine domnului Alioşa că i-am lăsat nişte gânduri pe blogul domniei sale, la aniversare; să caute în spam, acolo au luat drumul…ţi-am spus că de la o vreme, aşa se întâmplă.

    • @ Camelia,
      Bună ziua !
      Spre norocul meu am aflat destul de repede că „ gândurile tale ” au fost direcționate de regulile internetului la „ spam ” și, așa cum deja ai aflat, ne-am lămurit deja . Îți mulțumesc însă că ai apelat și la buna noastră SAMSARA ca să aflu despre comentariul tău !
      Te asigur că de-acum înainte, comentariile tale nu vor mai poposi la spam ci vor ajunge ca toate celelalte la rubrica „ în așteptare pentru moderare ” măsură luată de mine din cauza unui individ care mă tot bârfește….( tu știi deja… ).
      Mulțumesc pentru strădania ta de a-ți afla sinerele și curatele gânduri !
      Cu stimă,
      Alioșa.

Lasă un răspuns

