Pe harfa rasturnata a ierburilor tale , vara…

7 comentarii la “Pe harfa rasturnata a ierburilor tale , vara…

    • Da…dealul Cetatuia , Frumusica pe langa Bodesti , pe acolo pe undeva s-a descoperit acele vase minunate din ceramica apartinand civilizatiei CUCUTENI printre care si „Hora de la Frumusica” .

  1. @ Bună dimineața !
    În perioada 28/05-11/06 a.c. am fost pe meleagurile tale !
    În peregrinările mele prin tot județul NEAMȚ am văzut sute de asemenea căpițe de fân proaspăt ce dau savoare laptelui de vacă și fac cașul de oaie și mai bun! Intră pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/06/12/
    și vei afla prima locație în care am petrecut 14 zile minunate și dătătoare de sănătate.
    Vor urma mai multe articole numai despre județul NEAMȚ și m-aș simți onorat de prezența ta pe blogul meu și comentariile tale pertinente și la obiect !
    Ca e obicei, imaginile surprinse și postate de tine sunt superbe !
    Sincere felicitări !
    Cu stimă și respect,
    Aliosa.

Lasă un răspuns

