Palaria sarpelui

 

De Samsara Publicat în Serpi

14 comentarii la “Palaria sarpelui

    • Da… e chiar palaria sarpelui sau buretele serpesc, cica e comestibil, cat despre sarpe…e un sarpe de padure , seamana foarte bine cu sarpele de casa. E inofensiv.

  1. @ Samsara,
    Bună seara !
    Splendidă fotografie !
    Din păcate am oroare de ȘERPI încă din copilărie !!!
    Eram cu părinții la prășit porumbul și după masa de prânz, așa cum se obișnuia la munca grea a ogorului , ne-am întins la umbra unui NUC bătrân și plin de roade verzi bune la toate încă de mici , de la DULCEAȚĂ și până la MIEZUL extraordinar de gustos și benefic organismului și, bineînțeles că am adormit buștean. Părinții s-au odihnit un pic și-apoi au plecat la treabă lăsându-mă pe mine în voia viselor . Și chiar visam ceva când dintr-o dată am „ sărit ca ars ” iar lângă mine era un ȘARPE care mi-a paralizat voința și n-am reușit decât să fug speriat tare spre părinți povestindu-le ce-am văzut .Buna mea mamă mi-a răspuns că nu sunt ȘERPI iar când am dus-o la NUC, ȘARPELE normal că nu mai era acolo…
    De-atunci, am o mare frică de ȘERPI …..
    M-aș simți onorat dacă ai mai trece din când în când prin casa mea virtuală , măcar pe la HUMULEȘTII lui ION CREANGĂ :
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/07/11/
    O seară răcoroasă !
    Cu stimă,
    Alioșa.

    • Si eu am oroare de serpi inca din copilarie. Incerc sa ma uit mai mult spre ei, sa-mi fac curaj sa nu „paralizez” de frica (vorba d-voastra).
      Daca ii lasi in pace nu-ti fac absolut nimic.
      In a doua poza e o vipera. Am intalnit-o pe cararile Ceahlaului in urma cu doua saptamani, A simtit ca o urmaresc (vroiam o poza mai clara), la un moment dat s-a intors spre mine a ridicat capul destul de sus, s-a facut colac si astepta sa vada ce intentii am. Binenteles ca i-am zis la revedere imediat.

      • @ Cu VIPERA nu trebuie să te joci !!!
        VENINUL ei poate UCIDE dacă nu este neutralizat imediat de personal medical specializat !
        De aceea se folosește în popor expresia :
        „ Este mai periculos( -oasă ) decât o VIPERĂ ” !!!

        După ascultarea melodiei din videoclipul postat, TEAMA de ȘERPI dispare complet iar ZIUA pare mai frumoasă :

        O zi mai răcoroasă !
        Alioșa.

  2. Sunt niste fiinte cu rolul lor bine definit de natura, dar … de nu ar fi atat de reci ( nu am atins nici unul niciodata, dar asa zice proverbul…) ! Mai nimic din ceea ce ii defineste nu ii face deloc simpatici.

  3. woow … Eu am o oroare pentru reptile.
    Te admir, Samsara! Esti foarte curajoasa sa-l pozezi, imi pare mie o distanta destul de mica de el. Toate cele bune iti doresc! 🙂

  4. inofensiv ,da ?…sa vezi ce-ti fac io tie cand te prind!!! sunt inofensivi cand nu le calci teritoriul dar daca se simt agresati de prezenta ta devin agresivi.Deci daca nu vrei bataie nu te mai apropia de serpi, inofensivi sau nu …eee!

    vesti, tu, caprita neagra
    sa prinzi sarpele de coada
    tu ai vrea?nu, tu nu te linistesti
    pana cand nu ti-o primesti

  5. Cert este ca sunt putini aceia care iubesc serpii, nici eu nu ma aflu printre ei. Bine ca ai vazut-o tu mai intai. Viperele sunt protejate iar cine le iubeste le mai ia si acasa 🙂 Glumesc! :)) Altfel, reusita imaginea! 🙂

  6. Şerpii e ştiut că nu îşi pot regla temperatura; dacă stau la cald se încălzesc, dacă trăiesc recele, se răcesc…cel întâlnit de tine în cale poate avusese drept gând, pe aşa soare, aur topit peste pământ, adăpostul dindărătul unei umbrele precum pălăria ciupercii care i se potrivea de minune, cea care îi poartă numele…însă se pare că a fost mânat de altceva şi nu i-a rămas prea mult prin preajmă…glumesc, ai simţit.
    Am o fascinaţie pentru aceste reptile.

  7. Faine poze! Mai ales pentru că şerpii nu se prea lasă pozaţi, preferând …discreţia. Numai că, mai se întâmplă ca, în drumurile noastre, să le mai tulburăm liniştea, fără să vrem.
    O singură dată am simţit un şarpe în mînă, dar răceala lui m-a făcut să-i dau drumul repede.
    O zi frumoasă! 🙂

Lasă un răspuns

