Inviorare…

 

9 comentarii la “Inviorare…

    • Multumesc Adrian… uite cine stie, stie.
      La un moment dat am facut echilibristica peste rau pe un arbore cazut.
      Acum 2 ani am alunecat pe acolo pe o piatra vascoasa si am cazut in rau cu aparat cu tot. A trebuit sa-l trimit la reparat la reprezentanta.

      • Bine ca ti l-au primit la reparat si ca a mai si functionat apoi…al meu dupa o baie nu am mai facut treaba cu el 🙂 Periculos pe langa cascade, praguri de apa, un pas pe o piatra umeda si ai cazut…adica intelegi ca si eu am facut cunostinta cu apa rece :))

Lasă un răspuns

