Imagine

„De mana”… contempland …

22 comentarii la “„De mana”… contempland …

  1. Atins cu ochii palmelor sufletului, ţinut între doi ţinuţi de mână şi de jur împrejur înveliş rostitor de frumuseţe, atât de magic de parcă ai vrea să te prefaci în ceva tăcut de pe acolo, vibraţie pe dinăuntru.
    Fericito a pădurilor toamna, precum şi a celorlalte anotimpuri.

  2. Îţi întind mâna şi-ţi voi transmite toată iubirea mea pentru Măriile Lor MUNŢII ! Pădurea este locul unde îmi încarc „bateriile”. M-am născut în pădure (este real, nu glumă şi nici figură de stil). Şi-atunci cum aş putea să nu mă plec cu smerenie când pădurea freamătă ?

    • Salutare Cosmo !
      Da, se poate. Unele din pozele mele au acel „tooltip” care era luat automat din denumirea originala a pozei.
      Primele poze postate au. Nu stiu ce se intampla de nu apare la fiecare poza. Trebuie sa ma documentez. Daca ai vreo idee cum se procedeaza ti-as multumi.
      Numai bine!

Lasă un răspuns

