Imagine

Libertate…

Vulturul lui Traian

27 comentarii la “Libertate…

  1. sta…se uita-asa la noi
    pare ca ne-ar da binete
    capra neagra din zavoi,
    etalon de frumusete

    etalon de libertate
    de curaj si de tarie
    de-am invata de la toate
    tare bine-o sa ne fie

    muntele tare te face
    rosior in obrajori
    te cheama si nu-ti de pace
    de nenumarate ori …

  2. Superbe imagini! Nu mai mă satur să le admir pe toate, una câte una. Ce frumoasă e iarna pe aceşti munţi! Ce bucurie să te plimbi pe acolo, în mijlocul naturii…
    Numai bine, Samsara! 🙂

  3. Multumesc mult Crisan !
    Nu, nu pregatire neaparat si nici curaj , doar vointa si un mare drag de munte, Ceahlaul e Ceahlau si atat. Cine doreste sa-l vada si sa-l revada este asteptat.

  4. Fiinţa aceea de verdearbore crescută în stâncă, de-acolo cu sufletul prinzător, pentru că eu cred că tot ce e pe pământul aceasta are un suflet, mi-a stârnit emoţie; locul în care s-a legat cu viaţă de încremenirea stâncii.

    • E atata frumusete si gratie in salturile ei din stanca in stanca…
      Multumesc mult Camelia!
      O sa-ti postez o melodie ce mi-am amintit-o cand am vazut caprele negre acolo pe stanci.

  5. Însă, iartă-mă, dar eu îţi spusesem despre acel suflet de verde al bradului, care se prinsese a viaţă cu mâinile de stâncă; capra neagră, cea atât de bine căţărătoare nu a fost ceva suprinzător.

Lasă un răspuns

