Zi de toamna pe varful Simon – Bisericani

Apus pe Simon- Bisericani Neant

Apus pe Simon

In apus pe Simon

In departare Toaca- Ceahlau

Magia Simonului

Paltin

Piatra Neamt - vedere de pe Simon

De Samsara Publicat în Fără categorie

2 comentarii la “Zi de toamna pe varful Simon – Bisericani

  1. Buna dimineata !
    Frumoase imagini !
    Nu inteleg de ce ma ocolesti !!!
    Cel putin spune-mi ca sa nu te mai deranjez cu comentariile mele !
    Multumesc anticipat pentru raspuns !
    Multa sanatate si comentatori mai multi decat cei care-ti lasa doar un LIKE !!!
    Cu stima,
    Aliosa.

  2. Buna dimineata!
    Va multumesc foarte mult domnule Aliosa pentru aprecieri, pentru comentarii, pentru faptul ca imi vizitati spatiul meu virtual.
    Cum as putea sa ma supar? Nici vorba sa va ocolesc, din cauza timpului activitatea mea pe blog e un pic mai redusa.
    Sa aveti o zi minunata!

Lasă un răspuns

