Viata este acolo unde te regasesti…

Colt de rai

Caldaruse din Hasmas

Hasmas

Valea Bicajelului

Vedere spre Trei FantaniSani

3 comentarii la “Viata este acolo unde te regasesti…

  1. „Viaţa este acolo unde te regăseşti, momentul în care simţi că îţi aparţine clipa şi că în ea stă ascunsă o viaţă întreagă”. Chris Simion
    Acolo unde ne regăsim este locul izvoarelor noastre, de unde totul începe, de unde ne începem. Este locul unei lumi, una asupra noastră cu efectul persistenţei.

    În afara topicului, am remarcat că te bucuri de multă lume privitoare a fotografiilor tale, pe facebook, ceea ce e minunat.

    • „Locul izvoarelor noastre, cu efectul persistentei” cat de frumos ai cuvantat Camelia !
      Ma bucur cand vad ca bucur alti ochi chiar si virtual.

      Iti multumesc!
      (m-as bucura sa te stiu in grupul de prieteni pe Facebook)

  2. Nu am cont de facebook, Samsara; pe tine te-am aflat în locul unde îşi ţine amintiurile, pe un bolovan, prietenul meu, acolo am dat peste urma ta.
    Şi da, bucuria este cea a împărtăşirii, e ceea ce tu şi alţi fac, dăruind din ei altora.

Lasă un răspuns

